Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T15:42:27+01:00
Porozumiewanie się z obcokrajowcami i osobami niesłyszącymi , - możliwość porozumiewania się w głośnych miejscach w których nie możemy usłyszeć drugiej osoby, - zrozumienie się bez krzyków i słów - rozpoznawanie uczuć np. złość , smutek , radość itp. jak coś jeszcze mi się przypomni to dam znać xD
84 4 84
2010-02-19T15:43:48+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Poznajemy nowe doświadczenia
MOżebyc to ciekawe Uczymy się w ten sposób poznawać innych ludzi
porozumiewanie się z obcokrajowcami i osobami niesłyszącymi ,
możliwość porozumiewania się w głośnych miejscach w których nie możemy usłyszeć drugiej osoby, - zrozumienie się bez krzyków i słów - rozpoznawanie uczuć , mozemy jeszcze tak sie porozumiewać i ustalić swój jęsyk jeśli nie chcesz , żeby ktoś was zzrozumiał np. można sobie taki język z przyjąciółką opracować i nie trozmawiać tylko pokazywać gesty ,może być to fajne
MAM NADZIEJĘ , ŻE POMOGŁAM !!!
39 3 39