Odpowiedzi

2009-10-14T18:45:47+02:00
Opilki zelaza -magnes
groch - sitko
cukier - krystalizacja na nitce (zanurzasz w tym naczyniu nitke i czekasz)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T18:48:42+02:00
1. Groch możemy oddzielić od mieszniny spoosobem mechanicznym czyli rękoma.
2 Opiłki żelaza możemy usunąć za pomocą magnezu.. Czyli przystawiamy do nich magnez i nastąpi tu przyciąganie.
3. Cukier możemu oddzielić za pomocą krystalizacji a mianowicie; do mieszaniny wlać wodę nad naczynie z mieszaniną zawieśić patyk z przywiązaną na niego nitką . Podczas gdy woda zacznie parować cukier ociądzie się na nitce.

Proszę!! ;)