Odpowiedzi

2010-02-19T16:21:23+01:00
Witaj Tomku !
U mnie wszystko po staremu ,
Przykro mi , ale nie możemy zostać przyjaciółmi tak naprawdę , powodów jest wiele , ale ty przede wszystkim mieszkasz zbyt daleko mnie i jesteś innym typem człowieka niż ja .
Nie sądzę , abyśmy mogli się dogadać będąc przyjaciolmi . Mam nadzieje , ze zrozumiesz .
pozdawiam twoj przyjaciel ( wpisz swoje imie )
Przyjaciele na zawsze , lecz tylko tacy na wyobraznie ...
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T16:26:43+01:00
Warszawa, 02.08.2004r.

Drogi Tomku!
Piszac ten list chce uswiadomic ci dlaczego nie mozemy byc przyjaciolmi.Zeby wszystko bylo zrozumiale, podam kilka argumentów.
wiem, ze jestes lojalny wobec przyjaciol ale jak dla mnie jestes za odwazny.Nie moglibysmy razem przezywac ciekawych i czasem niebezpiecznych przygod.Jestes takze czasem, niegrzeczny wobec innych, i co wazne - wagarujesz.lubie nauke i szołe i dlatego nie lubie ludzi ktorzy wagarują.Czesto oszukujesz swoja opiekunke co rowniez mi sie nie podoba.Chcialabym byc twoja przyjaciolka, ale mam juz dwie zaufane osoby.Szczerze mowiac wole przyjaznic sie z dziewczynami.mozemy porozmawiac o 'kobiecych sprawach'
Przykro mi ze nie mozemy sie przyjaznic.Jestes sympatycznym chlopcem i wierze ze znajdziesz kogos lepszego ode mnie na swojego przyjaciela.
pozdrawiam - Paula
1 5 1