Odpowiedzi

2009-10-14T18:47:27+02:00
Opilki zelaza -magnes
groch - sitko
cukier - krystalizacja na nitce (zanurzasz w tym naczyniu nitke i czekasz)
1 5 1
2009-10-14T19:12:36+02:00
1.opilki zelaza - magnes
2.to co Ci zostanie zalewasz goraca wodą
3.wylawiasz drobnym sitkiem unoszace sie na powierzchni roztworu ziarna grochu
4.krystalizujesz cukier z roztworu

pozdrawiam:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-14T20:21:33+02:00
Opiłki żelaza oddzielamy za pomocą magnesu. Następnie groch i cukier oddzielamy za pomocą sita. ;> Wszystko xD
1 5 1