Odpowiedzi

2009-10-14T18:46:14+02:00
By odzielic opyłki żelaza można użyc magnesu,by odzielic cukier destylacja ,i groch przez sitko
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T18:47:45+02:00
Najpierw opiłki żelaza oddzielić od cukru i grochu za pomocą magnesu.
Potem zalać wodą cukier i groch. Cukier się rozpuści. Odlać wodę i zostanie tylko groch.

Odparować wodę, aby otrzymać sam cukier.
Groch jest już oddzielony.
A opiłki żelaza również.
2 4 2
  • Użytkownik Zadane
2009-10-14T20:25:59+02:00
Opiłki żelaza oddzielamy za pomocą magnesu. groch i cukier za pomocą sita. :) NIE BĘDZIE TU KRYSTALIZACJI BO TO NIE JEST ROZTWÓR WODNY. ;]
4 3 4