Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T16:00:40+01:00
A)x+3,428=12,032 /-3,428
x=8,604

b)x-5,72=8,69 /+5,72
x=14,41

c)x-2,306=18,947 /+2,306
x=21,253

d)8,481+x=13,1 /-8,481
x=4,619
4 3 4
2010-02-19T16:00:45+01:00
A=8,604
b=14,41
c=21,253
d=4,619
2 5 2
2010-02-19T16:02:19+01:00
A)x=12,032-3,428=8,604
b)x=8,69+5,72=14,43
c)x=18,947+2,306=21,253
d)x=13,1-8,481=4,619
1 5 1