Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T16:06:48+01:00
Drodzy państwo!
Doskonale wiem jak trudno żyje się w dzisiejszym świecie w świecie przemocy zła biedy i głodu. Każdy człowiek musi mieć plan jak żyć żeby przeżyć. Na świecie a szczególnie w Afryce jest straszna bieda której nawet my ludzie nie może chociaż trochę pomóc. Jest także wiele wojen w których giną nie winni ludzie. Klęski żywiołów trzęsienia ziemi są ta zjawiska nad którymi nie mamy panowania może tylko czuć ból w sercu. Ale najparwdziszwym morałem tego świata jest ,,To nie świat jest zły tylko ludzie który nam nim żyją,,.
2010-02-19T16:07:42+01:00
Witam wszystkich !
Zebraliśmy się tutaj aby omówić pewną sprawę a mianowicie zła , które się dzieje w naszym świecie . Ile ludzi czuje się zagrożonych w naszym świecie ile ludzi spotykają nieszczęścia z powodu zła , które nas otacza . Czy my się również boimy zła ? Czy czujemy się zagrożeni w naszym świecie ? Czy zdajemy sobie sprawę ile zdrowia nas to kosztuje . ? Otóż nie dlatego dzisiaj znani filozofowie tacy jak np.August Cieszkowski i wiele innych odpowiedzą na naszymi pytania z którymi się borykamy z powodu zła tego świata.Oraz powiedzą nam jak się przed tym chronić.
A teraz zapraszam na mały poczęstunek oraz dziękuje za przybycie.
Spotykamy się już za godzinę.