Odpowiedzi

2010-02-19T16:01:03+01:00
Avast i spyware doctor one są świetne
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T16:01:15+01:00
Kaspersky (platny)
NOD32 (platny)
Avast home edition (licencja za free jak sie zarejestrujesz u nich na stronie) osobiscie uzywam avasta na chwile obecna bo z kasperskim byly prolemy na windowsie 7
2010-02-19T16:03:24+01:00
Jest to program odjazdowy nigdy mnie nie zawiódł! NOD32 antivirus system Version of signatures 4864 (20100213) polecam nie wiem czy pomogłam liczę na naj!