Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T16:06:02+01:00
30 dm³ = 30000 ml
30 dm³ = 30 l
120000 cm³ = 120000 ml
120000 cm³ = 120 l
11900 cm³ = 11900 ml
11900 cm³ = 11,9 l
1000 cm³ = 1000 ml
1000 cm³ = 1 l
1 5 1
2010-02-19T16:10:45+01:00
30dm3 = 30000 ml
30 dm=30l
120000cm3 = 120000 ml
120000cm3= 120l
11900cm3=11900 ml.
11900cm3=11,9l
1000cm3=1000ml
1000cm3=1l
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T16:18:57+01:00
30dm3 = 30000 ml
30 dm=30l
120000cm3 = 120000 ml
120000cm3= 120l
11900cm3=11900 ml.
11900cm3=11,9l
1000cm3=1000ml
1000cm3=1l
Daj NAJ:)))))))<prosi>
1 5 1