Kto:
1. odbył dwie podróże dookoła świata ( na 4 litery)
2.,,Encyklopedia'' to m.in dzieło... (na 7 liter)
3.skonstruował piorunochron ( na 8 liter)
4.wyjaśnił,na czym polegają procesy utleniania (na 9 liter)
5.brał udział w opracowaniu ,,słownika rozumowanego nauk, sztuk i rzemiosł '' (na 9 liter)
6.opracował teorie trójpodziału władzy ( na 11 liter)

proszę o pomoc :*:*:*

i bardzo dziękuje:*:*

jak nie wiesz to nie pisz,,nie wiem'' ok?

2

Odpowiedzi

2010-02-19T16:11:24+01:00
1. Kris
2. .....
3.Franklin
4.Utlenianie w przyrodzie zachodzi na podobnych zasadach jak w przypadku spalania,jednak proces ten zachodzi stosunkowo powoli.Przykładem utleniania w przyrodzie może być utlenianie żelaza.
5......
6. Monteskiusz.
Myśle ze pomogłam :)
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T16:11:48+01:00
1. Kris
2. .....
3. Franklin
4. Lavoisier
5. .....
6. Monteskiusz.
19 4 19