Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T16:11:45+01:00
A) 6,27+4,8+19,653= 11,07 + 19,653= 30,723
b) 4,708+19,2-8,795=23.908-8,795=15,113
c) 7,23+4,575-(8,3-4,564)= 11.805-3.736=8.069
d) 200-(183-15,37)=200-167.63=32.37

magdaaa14 zrobiła zle ;) a Gimnazjalistka1994 ma zle c
12 4 12
Dzięki za pomoc. To jest na 100% dobrze?
Dzięki!!! <3
2010-02-19T18:05:45+01:00
A) 6,27+4,8+19,653 = 25,923 + 4,8 = 30,723
b) 4,708+19,2-8,795 = 15,113
c) 7,23+4,575-(8,3-4,564) = 11,805 - 3,736 = 8,069
d) 200-(183-15,37) = 200 - 167,63 = 32,37
4 1 4
2010-02-19T19:20:50+01:00
A) 6,27+4,8+19,653= 30,723
b) 4,708+19,2-8,795 = 15,113
c) 7,23+4,575-(8,3-4,564) = 7,23+4,575-8,3+4,564=8,069
d) 200-(183-15,37) = 200-183+15,37=32,37
3 1 3