Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T18:51:03+02:00
Działalność apostolską możemy rozwijać angażując się w życie Kościoła. KSM i OAZA to świetna możliwość dla młodych ludzi, aby podjąć ewangelizację i rozwijać swoją wiarę. Można również udać się na specjalne rekolekcje ( Przystanek Jezus ) i tam nauczyć się dobrze ewangelizować ( np. Na przystanku Woodstock ). Odważnie wkraczając w dorosłe chrześcijańskie życie podejmujemy działalność apostołów, gdyż świadomie przekażemy naszym dzieciom prawdy naszej wiary w Jezusa Chrystusa.
91 3 91
2009-10-14T20:54:23+02:00
Tak jak apostołowie powinniśmy przede wszystkim pomagać ludziom, kiedy ci sami sobie nie radzą. Możemy im pomagać wyjść z nałogu, przypominać, że Bóg może im pomóc. Starszym osobom czytać chociażby Pismo Święte, aby w ostatnich latach, mogli do końca zrozumieć prawdy Boże. Apostołowie dawali przykład ludziom, my też powinniśmy...
117 4 117