Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T16:17:44+01:00
Ilość monet 1 zł - x
ilość monet 2 zł - y

x+y=34
x+2y=56

x=34-y
34-y+2y=56

x=34-y
y=56-34

x=34-y
y=22

x=34-22=12

Odp.: Miał 12 jedno-złotówek i 22 dwu-złotówek.
2010-02-19T16:18:01+01:00
X- ilośc monet dwuzłotowych
y- ilośc monet jednozłotowych

x+y= 34
2x+ y = 56

y= 34 - x
2x + 34 - x= 56

y= 34- x
x= 22

y= 12
x= 22

Odp. Jacek miał 12 monet jednozłotowych i 22 monety dwuzłotowe
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T16:18:08+01:00
X-1zł
y-2zł
x+y=34
x+2y=56
x=34-y
34-y+2y=56
x=34-y
y=56-34
x=34-y
y=22
x=34-22=12
Odp: Janek ma 12 jednozłotówek i 22 dwuzłotówek

DAJ MI NAJ proszeee