Odpowiedzi

2010-02-19T16:17:42+01:00
1. Zrobił tobie wasch dania wczoraj?
2. którego Ona nie zrobiła jej pracy domowej.
3. Normandczyk i Sue nie zjadły śniadania.
4. Kiedy poszedłeś do łóżka ubiegłej nocy?
2010-02-19T16:18:36+01:00
1.Czy Wasch dania wczoraj?
2.She nie zrobił jej pracę domową.
3.Norman i Sue nie zjeść śniadanie.
4.When pan iść spać w nocy?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T16:20:03+01:00
1.Czy pozmywałeś wczoraj naczynia?
2.Nie odrobiła swojej pracy domowej.
3.Norman i Sue nie zjedli śniadania.
4.Kiedy poszedłeś spać ostatniej nocy?

mam nadzieję że pomogłam.
licze na naaj<3
bu$$;**