Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T16:35:40+01:00
Buenos Aires (Argentyna) - 11.6 mln
Sao Paulo (Brazylia) - 10.0 mln
Meksyk (Meksyk) - 8.7 mln
Lima (Peru) - 7.7 mln
Bogota (Kolumbia) 7.4 mln
Rio de Janeiro (Brazylia) - 6.2 mln
Santiago (Chile) - 5.6 mln
Belo Horizonte (Brazylia) 4.6 mln
Recife (Brazylia) 4.9 mln

Prosze o uznanie mojej odpowiedzi za najlepszą (jak najszybciej )
Wszysko jest zgodne z prawdą (jak pan/ni nie wierzy prosze sprawdzić )
Dziekuje z góry za uznanie mojej odpowiedzie za najlepszą :*:*:*

40 4 40
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T16:59:56+01:00
1.Buenos Aires w Argentynie 11,6 mln
2.Sao Paulo w Brazyli 10 mln
3.Meksyk w Meksyku 8,7 mln
4.Lima w Peru 7,7 mln
5.Bogota w Kolumbi 7,4 mln
6.Rio De Janeiro w Brazyli 6,2 mln
7.Santiago w Chile 5,6 mln
8.Belo Horizonte w Brazyli 4,6 mln
9.Recife w Brazyli 4,9 mln
20 4 20