Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T16:22:10+01:00
Narysuj pozar podzczas którego wieje wiatr na ulicy jest wypadek a strażacy gasza woda pożar..;)
2010-02-19T16:25:53+01:00
Podziel kartke na kilka czesci, tzn przedstaw kilka sytuacji.
np: strażak wynosi dziecko z płonącego domu, ściąga kota z drzewa,po burzy złamało sie drzewo i leży na ulicy więc strażacy je sprżatają, w czasie powodzi jest na łodce i zabiera starszą kobietę z dachu domku.

:D
2 5 2
2010-02-19T16:26:33+01:00
A może narysuj las przestraszone zwierzęta i wielkie plomienie ognia ktore powstaly na skutek niedopalka papierosa?? no i straz pozarna gaszącą pozar