W sklepie AGD mama agnieszki kupiła na raty zamrarzarke o wartosici 1200zł. Dodatkowa opłata od wartosici towaru jest 8 razy mniejsza. mama agnieszki zapłaciła 270 zł a resztę w 12 miesiącach w jednakowych ratach. ile zł wynosi jedna rata

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T16:27:50+01:00
Kuchenka 1200
dodatkowa kwota 150
1200+150=1350
1350-270=1080
1080/12=90
jedna rata wynosi 90 zł
1 5 1
2010-02-19T16:29:33+01:00
W sklepie AGD mama agnieszki kupiła na raty zamrarzarke o wartosici 1200zł. Dodatkowa opłata od wartosici towaru jest 8 razy mniejsza. mama agnieszki zapłaciła 270 zł a resztę w 12 miesiącach w jednakowych ratach. ile zł wynosi jedna rata

1200-wartość zamrażarki
1200/8=150 - dodatkowa wartość
1200+150=1350 - cała zapłata
1350-270=1080 - pozostała ilość
1080/12=90 - jedna rata
NA PEWNO:)
2010-02-19T16:30:00+01:00
Dane:
1200 zł- cena zamrażarki
1200/8- dodatkowa opłata
wyliczamy dodatkową opłatę:
1200/8=150 zł
1200zł+150zł=1350 zł - końcowa cena

teraz odejmujemy to co mama zapłaciła:
1350 zł- 270zł=1080 zł

wyliczmy jedną ratę
1080zł/12= 90 zł

Odp.: Jedna rata wynosi 90 złotych.