Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T16:36:50+01:00
A)małej - rodzina, klasa
b)dużej- renciści, mieszkańcy miasta
c)formalnej- mieszkańcy wsi, harcerstwo
d)nieformalnej- grupa 18-latków, terroryści ;D
e)pierwotnej - rodzina, grupa rówieśników
f)wtórnej- grupa nauczycieli, żołnierze z jednostki
19 4 19
2010-02-19T16:40:40+01:00
A) klasa, grupa koleżeńska
b)szkoła, związek zawodowy
c)harcerstwo,kółka np. plastyczne
d)grupa koleżeńska, dresiarze
e)rodzina,naród
f)partie polityczne
12 3 12
2010-02-19T18:56:50+01:00
A) Społeczność w klasie; Dyskusyjny Klub Filmowy
B) Kościół Katolicki; Mieszkańcy Warszawy
C) Związek Zawodowy, Klub Parlamentarny
D) Grupa przyjaciół; Forum miłośników gry na gitarze ;p
E) Rodzina; Naród
F) Partia Polityczna, Związek Zawodowy
9 3 9