< to teraz trochę dokładniej ^^ >
Jaki mi proponujecie dobry antywirus?
Taki w którym komputer chodzi sprawnie ( nie zacina się)
Miałem Avasta ale komputer zacinał się i strasznie wolno chodził ! ;(
Mam Viste Home Basic.
Proszę pomóżcie ; )

3

Odpowiedzi

2010-02-19T16:31:55+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T16:32:46+01:00
Ja bym proponowała Doctor spyvare lub AVG albo ja mam Avg i jeszcze Spybot-SD
2010-02-19T16:35:08+01:00
Wiesz ci ja mam takie program
TuneUp 1-Click Maintenance
mozna dzięi nim zmnieniać kolory paska logowania i jak się kompuuter włancza no i usuwa wszystkie wirusy i mówi ci co masz nie tak