Odpowiedzi

2009-10-14T18:52:33+02:00
1.Max Bruch pewnego razu zagrał Brahmsowi swój najnowszy utwór. Gdy skończył, czekał w napięciu na opinię Brahmsa, który po chwili milczenia powiedział:
- Powiedz no mi pan, skąd pan ma ten piękny papier nutowy?
2.Pewnego razu słynny śpiewak Leo Slezak otrzymał telegraficznie taką propozycję angażu:
"100 - stop - 1000 pozdrowień".
Odpowiedział na to również telegraficznie:
"1000 - stop - 100 pozdrowień".
3.Pierwsze koncerty Haendla w Londynie nie cieszyły się powodzeniem, co bardzo niepokoiło przyjaciół kompozytora. Haendel ich uspokajał:
- Nie martwcie się! W pustej sali muzyka brzmi lepiej
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T18:52:39+02:00
Http://www.elzab.com.pl/~michalp/aforyzmy/anegdoty.html

tu są wszystki anegdoty :)
7 2 7
2009-10-14T18:55:22+02:00
1.
Andersen ubierał sie bardzo niedbale. Pewnego razu jakis złosliwiec zapytał:
- Ten załosny przedmiot na panskiej głowie nazywa pan kapeluszem?
Wielki basniopisarz nie dał sie wyprowadzic z równowagi i spokojnie odpowiedział:
- A ten załosny przedmiot pod panskim kapeluszem nazywa pan głowa?
2.
Kiedyś jeden ze znajomych Marka Twaina zanudzał go opowieściami o swojej bezsenności.
- Niech pan sobie wyobrazi, że nic mi nie pomaga, absolutnie nic!
- A nie próbował pan rozmawiać sam ze sobą? - zapytał Twain.
3.
Dlaczego adam małysz był posądzony o gwałt?
- Bo przeleciał skocznię
21 4 21