Odpowiedzi

2010-02-19T16:34:36+01:00
2010-02-19T16:35:20+01:00
Pomógł ale póżniej się pokłucili
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T16:36:47+01:00
Moim zdaniem Jan IIII Sobieski dobrze zrobił pomagając cesarzowi.
W późniejszym okresie mógł liczyc na niejaką pomoc austrii. król zdbył tez wiele cennych łupów pozostawionych przez Turków i rozsławił Polskę. Nasz kraj zyskał na zwycięstwie pod Wiedniem sławę, powazanie i bogactwa.

o to chodziło???
:)
1 5 1