Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T17:01:58+01:00
Bardzo zachęcam do chodzenie na rekolekcje ;)
ponieważ przez te kilka dni wzmocnisz swoją religie a także duzo sie dowiesz ;)
nie bedzie to tylko modlitwa ale takze wspólna rozmowa z innymi na tematy religijne.
Naprawdę warto jeżeli całymn sobĄ wierzysz w Boga.
1 2 1
2010-02-19T17:08:29+01:00
Witam mam na imię ......... rekolekcje to czas w którym przygotowujemy się do ważnego święta Bożego Narodzenia/Wielkiej Nocy. W tym czasie powinniśmy chodzić do kościoła i poukładać wszystkie sprawy w swoim sercu, JEST TO CZAS PRZEMYŚLEŃ .
......................
1.w miejsce kropek....................... wstaw imię
1 3 1