Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T16:43:09+01:00
Sąsiad, sąsiadka,sąsiedni,sąsiedzi,sąsiadeczka,sąsiada,sąsiadkę,sąsiadów, sąsiadować.


rodzina wyrazow to wyrazy ktore pisze sie podobnie i czasem tez maja podobne znaczenie.
18 4 18
2010-02-19T16:43:09+01:00
Sąsiadka ,sąsiedzi ,sąsiadować, sąsiedztwo
chyba tak jak się nie myle
16 3 16
2010-02-19T16:44:23+01:00
Sąsiedztwo, sąsiadka, sąsiedzki, sąsiadować
10 4 10