Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T16:43:13+01:00
Jezus chce Nam powiedzieć, że zawsze trzeba pomagać bliźniemu w potrzebie bez względu na to kim się jest i co się zrobiło

daj naj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T16:44:19+01:00
Moim zdaniem Jezus w tej stacji chce nam przekazać, że mamy nieść krzyż razem z nim. Jezus ukazuje swoje cierpienie i jednocześnie daje do zrozumienia, że to my mamy mu pomóc zwycięzyć smierc, że to za nasze grzechy cierpi, umrze i to dla nas zmartwychwstanie. Dlatego aby być zbawionym musimy nieść razem z nim swój krzyż.
2010-02-19T18:30:48+01:00
To jest rozważanie do tej stacji i mam nadzieję że trochę pomożę..

Człowiek mądry, to człowiek dobry. Istnieje wewnętrzna zależność dobroci i mądrości. Prawdziwa dobroć musi być mądra. Trzeba się strzec fałszywej dobroci. Czasem wydawać by się mogło, że to dobry człowiek, ale niestety, to tylko pozór. Owoce piękne, dorodne ale cierpkie, wyrosły na złym podłożu, złej glebie, mogą zawierać truciznę. Często jest to przynęta, ładny okaz, ale martwy. Przynęta kusi pozorami. Pójście za przynętą kończy się klęską. A zatem stop!! – przed fałszywą dobrocią sekt, niesprawdzonych grup, które głoszą swoja naukę, a nie Bożą!

Panie, naucz nas rozpoznawać prawdę wśród jej pozorów!

a slowa które Jezus chce nam przekazać to :
„Strzeżcie się fałszywych proroków, którzy przychodzą do was w owczej skórze, a wewnątrz są drapieżnymi wilkami” Mt 7,15

„Powstaną bowiem fałszywi mesjasze i fałszywi prorocy i działać będą wielkie znaki i cuda, by w błąd wprowadzić, jeśli to możliwe, także wybranych” Mt 24,24