Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T16:47:26+01:00
Funkcję pobierania i magazynowania wody .
11 1 11
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T16:47:35+01:00
Zdolność ta jest związana z budową liści i łodyżek torfowca.Są one zbudowane z dwóch rodzajów komórek:martwych i żywych.W drobnych żywych komórkach zachodzi proces fotosyntezy,natomiast duże martwe komorki służą do gromadzenia wody.

alboo chodzi o to:
Torfowce tworzą kępy ,przypominające poduszki,dzięki czemu mogą wchłaniać ogromne ilości wody

Albo napisz tak:
Ponieważ tworzą duże kępy,przypominające poduszki,które moga wchłaniać ogromne ilości wody,dzięki budowie listek i łodyg(mają one komórki-martwe i żywe ,które służą do gromadzenia wody.
Liczę na naj
12 3 12
2010-02-19T16:48:44+01:00
Funkcję pobierania i magazynowania wody.
10 2 10