Zadanie 4
Na fladze Japonii znajduje się czerwone koło na białym tle. Jeżeli flaga Japonii zostanie oświetlona światłem o zielonej barwie, to zobaczy-my:
a) czerwone koło na zielonym tle b) czarne koło na zielonym tle c) zielone koło na czarnym tle d) nie zobaczymy koła, a flaga będzie mieć zielony kolor
Zadanie 8
Jedna z załóg statku kosmicznego Apollo pozostawiła na Księżycu zwierciadło. Zmierzono, że światło wysłane z Ziemi w kierunku tego zwierciadła powraca po czasie 2,6s (szybkość światła w próżni wynosi 300 000km/s). Księżyc jest oddalony od Ziemi o około:
a) 3,9 ∙ 1015m b) 3,9 ∙ 108m c) 7,8 ∙ 105m d) 7,8 ∙ 108m

2

Odpowiedzi

2010-02-19T16:50:58+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T16:58:10+01:00