Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T16:52:35+01:00
Pracą- praca na polu, kamieniołomy, dostarczanie wody itp.
dasz naj?
13 2 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T16:53:25+01:00
Niewolników dzielono np. na pasterzy, rolników, gladiatorów. Ci ostatni byli specjalnie przeszkoleni do staczania ze sobą krwawych walk. Niewolnikami mogły być także kobiety, które układały togi i pełniły inne kosmetyczne czynności.
9 4 9