Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T16:59:01+01:00
Witam wszystkich uczniów na tym oto przemówieniu.
Chciałabym na samym początku podnieść głos na osoby które wyzywają kolegów z klasy nie wiedząc jak oni sie czują. Sami nie są przezywani ponieważ są w gronie osób hardcorowych.
Osoby które takie nie są <są > dla nich zerem.
Pomyślcie jak krzywdzice innych.
A inni .. Patrzycie się tylko na krzywdę innych.
Pomóżcie im nie przechodźcie obojętnie.
Napewno wam to wynagrodzą.
Dziękuję za uwagę.
1 5 1
2010-02-19T16:59:09+01:00
W klasie powinnismy sie szanowac po niewaz jestesmy tak jakby klasowa rodzina.
szanujmy sie ,pomagajmy sobie doradzajmy sobie by wasi przyjacielez klasy pogli na was liczyc.
  • 007
  • Początkujący
2010-02-19T17:04:19+01:00
Drodzy słuchacze!
Klasa jest grupą osób,która powinna żyć w zgodzie i zaufaniu. Nie powinno być nieprzyjaznych stosunków,oraz ,,grupek" osób. Każdy powinien w klasie czuć sie akceptowanym przez innych i sznowanym. Nikt nie powinien czuć się samotnym i odtrąconym
Dlatego bądzmi dojrzałymi uczniami,by podziwiali nas nie tylko rodzice, ale również nauczyciele ( profesorowie).


Pozdrawiam :)) Agnieszka III LOo.
1 5 1