Odpowiedzi

2010-02-19T17:03:33+01:00
Moim zdaniem dobry lider powinien być pewny siebie i zdeterminowany. Pewność siebie i determinacja sprawiłyby, że w czasie niepowodzeń lider drużyny nie poddawałby się i motywował współzawodników do dalszej gry (zależy czego byłby liderem). Determinacja zachęciłaby innych do wiary w wygraną. ; ]
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T17:05:36+01:00
Lider musi być asertywny, ponieważ często musi powiedzieć "nie" poszczególnym członkom zespołu nie obrażając ich i podjąć decyzję nie zwracając uwagi na zdanie jednostki.

Peność siebie przyciąga ludzi, ponieważ mają poczucie, że lider wie co robi.
2 3 2