Odpowiedzi

2010-02-19T17:06:48+01:00
Podstawa jest kwadratem
x - dł. krawędzi podstawy
20cm = 2dm
0,5l = 0,5dm³
x*x*2=0,5
x² = 0,25
x = 0,5dm = 5cm
Odp. Długość krawędzi podstawy = 0,5dm = 5cm.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T17:07:05+01:00
H=20cm=2dm
V=0,5l=0,5dm3
a=?

V=Pp*h
Pp=V/h
Pp=0,5dm3/2dm
Pp=0,25dm²

Pp=0,5dm*0,5dm

Odp. Naczynie ma długość podstawy równą 5cm
dasz najjj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T17:11:02+01:00
V=0,5l=0,5dm³=500cm³
h=20cm
a=?
V=a²*h
a²=V/h
a=√(V/h=√(500cm³/20cm=√25cm²=5cm