Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T17:03:28+01:00
Koloseum- jest jedną z najwspanialszych budowli antycznych. Kiedyś demonstrowało potęgę Rzymu, dzisiaj budzi respekt i zachwyt zwiedzających.

Wspaniały amfiteatr, mieszczący się na terenach parku Domus Aurea Nerona, został wzniesiony przez cesarzy z dynastii Flawiuszów. Budowa rozpoczęła się w 72 roku za panowania Wespazjana i wykończona w 80 roku przez Tytusa, stąd też budowla zwana jest amfiteatrem Flawiuszów. Z kolei nazwa Koloseum pochodzi od ogromnego posągu Nerona o wysokości 36 m., który znajdował się w pobliżu amfiteatru.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T17:22:37+01:00
Koloseum zostało wybudowane w starożytności. Znajduje się w Rzymie ,możemy oglądać je do dziś.Odbywały się na nim walki gladiatorów ,wyścigi rydwanów a nawet kiedy był napełniany wodą bitwy okrętów.Koloseum jest jedną z najwspanialszych budowli antycznych.