Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T17:06:06+01:00
Są proporcjonalne ponieważ nieważne ile prostokąt miałby cm to i tak będą takie same
-są do siebie równoległe
-maja tą samą długość

dasz najjj
2010-02-19T17:06:30+01:00
Nie , nie mogą być bo takto musiałby być kwadrat, a kwadrat 0 polu10 trudno byłoby uzyskać, tak mi sie wydaje:)
te boki nie są równoległe bo sa sąsiadujące a nie leżace po przeciwnej stronie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T17:08:48+01:00
Tak, są.
Np. jak masz prostokąt: 1cm x 10cm
a potem:
2cm x 5cm (jeden bok wzrósł, drugi zmalał 2 razy)
4cm x 2,5cm (jeden bok wzrósł, drugi zmalał 4 razy)