Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T17:08:06+01:00
-idziemy do kościoła
-cieszymy się
-podziwiamy tych co ją ustanowili
-uświadamiamy sobie co to dało Polsce

Powszechnie przyjmuje się, że Konstytucja 3 maja była pierwszą w Europie i drugą na świecie owoczesną, spisaną konstytucją.
Obchody tego święta były zakazane podczas rozbiorów, święto Konstytucji 3 Maja należy do uroczyście obchodzonych polskich świąt. W roku 2007 po raz pierwszy na Litwie obchodzono święto Konstytucji 3 maja.
9 3 9
2010-02-19T17:10:16+01:00
rocznicę uchwalenia Konstytucji 3 maja, w każdym domu zostaje wywieszona narodowa flaga oraz idzie się do Kościoła.W ten dzień nie pracuje się i nie idzie się do szkoły. :)
2 3 2
2010-02-19T17:12:05+01:00
Przeważnie w szkołach są akademie, a gdy jest święto na tygodniu to ten dzień jest wolny.Jest to święto narodowe.
Ja już jestem w temacie o rozbiorach.
pozdro:)
1 2 1