Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T17:10:10+01:00
Http://www.uwielbiam.pl/przepisy/kategoria/dla-diabetykow.html
możesz sobie cos wybrac
2010-02-19T17:11:30+01:00
Bakłażany po sycylijsku

Składniki
4 młode bakłażany
oliwa z oliwek
świeże oregano
czosnek
sol


Wykonanie
Młode bakłażany pokroić wzdłuż na półcentymetrowe plastry. Jeżeli bakłażany są starsze to obrać je ze skorki.

Plastry posolić i odczekać aż pokażą sie kropelki soku. Wytrzeć je do sucha i upiec najlepiej na ruszcie aby były widoczne paseczki od rusztu.

W międzyczasie przygotować następujący sosik: Kilka łyżek oliwy zmiksować z czosnkiem i ze świeżym oregano i ewentualnie sola.

W salaterce albo kamionce układać warstwami plastry bakłażanów smarując sosikiem z oregano. Po ułożeniu wszystkiego w kamionce przycisnąć lekko i poczekać kilka godzin aż się" przegryza".


dorsz a'la Joanna

Składniki
Świeże filety z dorsza albo innej ryby ( ok 4 filety)
Pol cebuli albo 3 szalotki
czosnek 2 ząbki
masło 1 łyżka, oliwa 1 łyżka, parmezan 3 łyżki, mleko albo niekwaśna śmietana (ok 3/4 szklanki), trochę maki ( opcjonalne), tymianek, sol i pieprz


Wykonanie
Filety oprószyć bardzo małą ilością maki.

Cebule bardzo drobno pokrojona obrumienić na szerokiej patelni na maśle , dodać łyżkę oliwy w połowie rumienienia i dodac czosnek pokrojony na plasterki i tez zarumienić.

Położyć delikatnie na to filety z ryby, posolić. po kilku minutach zalać mlekiem, i dusić przez kilka minut, po czym posypać parmezanem , świeżym tymiankiem i zarumienić w piekarniku na zloty kolor.

ważne jest aby cebula była zarumieniona najpierw na maśle a nie na oliwie.. Zamiast mleka można użyć niekwaśnej śmietany wtedy sosik będzie gęściejszy. Przed podaniem doprawić pieprzem.
Serwować z ryżem albo polentą.czy z czym tam kto chce.. mogą nawet być ziemniaki.
Patelnia w tym wypadku nie może mieć plastikowego trzonu bo stopi sie w piekarniku.


2010-02-19T18:28:27+01:00
Http://mojacukrzyca.org/?a=text&id=893