Odpowiedzi

2010-02-19T17:31:58+01:00
POZYTYWNE: kumplowanie się,przyjaznienie się NEGATYWNE: nie rozmawiane ze sobą nie wiem cxzy to będzie dobrze
:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T17:32:21+01:00
Jako pedagog i osoba badajaca raczej negatywny wplyw grupy na jednostke powiem tak:
dzieki grupie czlowiek nie czuje sie samotny, wie ze jest ktos do niego podobny, podzielajacy jego zainteresowania. wie ze w grupie moze sie znalezc osoba z ktora mozna porozmawiac, wyjsc na spacer do pubu, czujemy sie wtedy lepsi ze mamy jakas grupe, odwazniejsi aczkolwiek z kim przestajesz takim sie stajesz.... jesli jest to negatywna demoralizacyjna grupa to mozna przez nia wpasc w nalogi robic rzeczy tylko po to by ktos akceptowal nas mimo iz mozemy robic rzezcy wbrew sobie. poza tym grupa stwarza pozory...chodzi mi tu o to ze jesli grupa cos robi za wszelka cene czasem probujemy sie dostosowac zapominajac kim jestesmy jakie mamy wartosci