Odpowiedzi

2009-10-14T19:03:09+02:00
Oskar-2*3a=6a
Michał-3a
Kuba-a
6a+3a+a=100
10a=100
a=10

Oskar-2*3a=6a=60
Michał-3a=30
Kuba-a=10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T19:03:31+02:00
Kuba - x
Michał - 3x
Oskar - 2*3x
Razem - 100zł

2*3x+x+3x=100zł
6x+x+3x=100zł
10x=100zł /:10
x=10zł

Kuba - 10zł
Michał - 3*10zł=30 zł
Oskar - 2*(3*10zł)=2*30zł=60zł

2009-10-14T20:24:21+02:00
3x+2x+x=100
6x=100 /6
x=16,66
3*16,66+2*16,66+16,66=100
Kuba 49,98
Oskar 33,32
Michal 16,66