Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T17:32:37+01:00
Moim zdaniem większość konstytucji są zwane konstytucjami sztywnymi, gdyż nikt nie może się im sprzeciwić i nikt nawet nie próbowałby.
1 5 1
2010-02-19T17:35:53+01:00
Większość konstytucji są noszą tzw. nazwę sztywne ponieważ nie można nic w nich już zmienić. Łamanie jej jest karane prawem.
Czasami zdarzają się poprawki do konstytucji ale to jest rzadkość.
1 5 1