Odpowiedzi

2010-02-19T17:34:05+01:00
-częste zmiany władz
-korupcja w rządie
-ataki barbarzyńców
-spiski między urzędnikami
-problemy finansowe imperium
-bunty niewolników
-podział na Cesaesrwa na dwie części Wschodnią i Zachodnią

1 5 1
2010-02-19T17:35:35+01:00
-kryzys finansowy, wysokie podatki
-ingerencja armii w politykę, korupcja
-słabość i niestabilność władzy cesarskiej
-spadek liczby populacji mężczyzn (przez liczne wojny)
-zanik taniej siły roboczej, spowodowany brakiem podbojów
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T17:35:54+01:00
Zewnętrzne:
-najazdy barbarzyńców
-osiedlanie się i wędrówki plemion barbarzyńskich

wewnętrzne:
-brak pieniędzy
-podnoszenie podatków
-upadek rzemiosła i rolnictwa
-wzrost liczby niewolników

-brak stabilnej władzy cesarskiej
-podział na 2 części (395 r. Teodozjusz)


To na pewno dobrze bo miałam to na histori i wzięłam to z zeszytu pzdr.:)
3 4 3