Odpowiedzi

2010-02-19T17:35:48+01:00
Myślę ,że tak ponieważ dorośli już trochę przeżyli i mają duże doświadczenie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T17:39:17+01:00
Moim zdaniem warto posługiwać się doświadczeniem dorosłych , ponieważ w różnych sytuacjach mogą nam pomóc . Posługując się doświadczeniem dorosłych możemy mieć pewność że oni przeżywali już podobne sytuacje i wiedzą co i jak zrobić . Dorośli z własnego doświadczenia są w stanie nam pomóc wszystko i zawsze . Kiedy możemy się posłużyć doświadczeniem dorosłych nie musimy się zastanawiać tylko trzeba się posłużyć nim .
Myślę , że tak mogłam ci jakoś pomóc :)