Odpowiedzi

2010-02-19T17:44:17+01:00
Mit kosmogoniczny- o powstaniu świata
Mit teogoniczny-wyjaśnia pochodzenie bogów
politeizm – wiara w wielu bogów

9 3 9
2010-02-19T17:46:16+01:00
Mit kosmogoniczny - o powstaniu świata

mit teogoniczny - o stworzeniu Bogów, o relacjach między Bogami

mit politeizm- o Bogach, wiielobóstwo

9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T17:47:13+01:00
Mity :
-kosmogoniczne – o stworzeniu świata i kosmosu .
-teogoniczne – o narodzinach i życiu bogów .
-kalendarzowe – o podziale roku .
-antropogeniczne – o stworzeniu człowieka .
-genealogiczne – o rodach starożytnych .
-soteriologiczne – o zbawieniu człowieka .
-eschatologiczne - o życiu pośmiertnym .
Napewno dobrze =)
35 4 35