1.Michał który m,ieszka w Gdyni ,ferie zimowe postanowił spędziź u babci w Czersku.Podróż odbył dwom,a pociagami.gdy przesiadał sie w Tczewie ,spojrza na wskazane miejscowego termometru ,ktory pokazał -9stopni C .Pomyslał ,,Ostaatnio,kiedy tu byłem ,termometr wskazywał 22stopnie C
1)O ile stopni Celsjusza spadła temperatura od ostaniego pobytu Michała w Tczewie?
a)13 stopni C
b)31stopni C
C)-13stopni C
D)-31stopni C

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T17:56:55+01:00
B - 31 poniewaz 22 +9=31 ;]
1 5 1
2010-02-19T18:12:08+01:00