Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T18:09:35+01:00
1.Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!
Dziś jest twój dzień!!!
Ref:.Ciesz się! Ciesz się!
Dziś dostaniesz prezentów masę,więc się ciesz!!!
Ciesz się! Ciesz się!
2.Dziś są twoje urodziny!!!
Dziś będziesz mieć trochę więcej lat!!!
Ref:.Ciesz się! Ciesz się!
Dziś dostaniesz prezentów masę,więc się ciesz!!!
Ciesz się! Ciesz się!
2 3 2
2010-02-19T19:23:52+01:00
Tu Kasia zostaw wiadomość...

Piwo wzięte?
Wzięte.
Chcecie jechać.?
Wzięte.
Wołać takse.
Taksa.

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuo
Kasia wciąż urodziny ma.
Kasia pod urodziny wszyscy
Kasia wciąż urodziny ma.
Kasia ma urodziny, urodziny.

(Niech żyje nam)

Gdzie to będzie.?
Wszędzie.
A będzie muza.?
Będzie.
Wasze zdrowie.
Dzieki.

uuuuuuuuuuuuuuuuuuo
Kasia wciąż urodziny ma.
Kasia pod urodziny i wszyscy
Kasia wciąż urodziny ma.
Kasia ma urodziny, urodziny.
Kasia, Kasia i wszyscy Kasia Kasia ma urodziny urodziny.

(niech żyje nam)

Wino wzięte?
Wzięte.
Chcecie jechać.?
No pewnie.
Bigos będzie.?
NIe będzie.

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuo
Kasia wciąż urodziny ma.
Kasia pod urodziny i wszyscy
Kasia wciąż urodziny ma.
Kasia ma urodziny, urodziny.
Kasia, Kasia i wszyscy Kasia Kasia ma urodziny urodziny.
KAsia kasia i wszyscy kasia kasia ma urodziny urodziny
Kasia i wszyscy Kasia i wszyscy Kasia i wszyscy Kasia ma urodziny urodziny.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T20:50:18+01:00
1. Glam Pop- Marina Łuczenko
Czas By Zaczać te zabawe ,
czas by zrobic shake ( takie cos w tancu )
wszystcy razem, rece w górze,
zabawimy sie dzis .,
magda ma dzis urodziny,
nie graj tu snoba ,
zabawimy sie dzis ,
wiec .
Przed refrenem :
rusz sie , zacznij spiewac tu, i tam, gdzie chcesz ,
Sto lat, zycze ci wiec usmiechnij sie ,
Przyjdzie dzien gdy zabraknie tego usmiechu,
Dziś sto Lat , zycze ja ..
Ref:
Magdzie Sto lat , zycze ja
Duzo zdrowia szczescia radosci
Sto lat , zycze ja ,
Duzo przygód miłosci westchnien ,
o,o,o, miłosci , westchnien X4

dałam tylko 1 zwrotke , poniewaz nie wiedziałam czy sie spodoba
1 5 1