Odpowiedzi

2010-02-19T17:57:58+01:00
Być bardzo dobrym dla innych.
pomagać rodzinie.
spowiadać się.
przyjmować komunię.
nie sprawiać nikomu kłopotu
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T18:07:58+01:00
Na drodze do świętości pomoże ci na pewno modlitwa i wiara mocno w Boga. Aby robić postępy na drodze do świętości musisz zacząć chodzić jak prawdziwy chrześcijanin do kościoła . Chrześcijanowi do świętości na pewno pomoże ,to jak podchodzi do różnych świąt kościelnych , jak zachowuje się podczas postu i podczas adwentu . Kroczyć do świętości pomoże również rodzina , ponieważ ona musi przekazywać wartości ludzkie i chrześcijańskie. Na drodze do świętości , pomoże również pomoc bliźniemu i nie grzeszenie .
25 2 25
2010-02-19T19:23:47+01:00
Pokora, posłuszeństwo :) modlitwa i pomoc innym
10 1 10