Może mi ktoś to przetłumaczyć na język polski?

1.My hair`s red. It`s short and straight.
2.My hair`s black. It`s thick ang wavy.
3.I haven`t got any hair. I`m bald.
4.Kuba had blue eyes.
5. Did you cook the dinner yesterday?
6. caravans on a caravan site
7. swimming pool
8. mountains
9. holiday apartments
10. souvenir shop
11. tents on a campsite
12. beach

Serdecznie dziękuję;)))

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T18:04:15+01:00
1.Moje włosy są czerwony. i krótkie i proste.
2.Moje włosy są czarny. I grube i faliste.
3.Niewiem :(
4.Kuba miał niebieskie oczy.
5. Czy można gotować obiad
6. kempingh na karawany witryny
7. basen
8. góry
9. apartamenty
10. sklep z pamiątkami
11. namioty na kempingu
12. plaża
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T18:08:17+01:00
1. Moje włosy są czerwone, krótkie i proste.
2. Moje włosy są czarne, gęste i faliste.
3. Nie mam włosów. Jestem łysy.
4. Kuba miał (? - a nie powinno być czasem "has" albo "has got"?) niebieskie oczy.
5. Czy ugotowałeś wczoraj obiad?
6. Przyczepy* na polu kempingowym.
7. Basen
8. Góry
9. Mieszkania (apartamenty) do wynajęcia na wakacje
10. Sklep z pamiątkami
11. Namioty na polu namiotowym.
12. Plaża

* - chodzi oczywiście o przyczepy kempingowe :)
1 5 1