Odpowiedzi

2010-02-19T18:08:50+01:00
Zeus - bóg bogów
Hermes - posłaniec bogów
Afrodyta - bogini piękności
Ares - bóg wojny
Dionizos - bóg wina
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T18:09:12+01:00
Zeus bóg świata
hermes opiekun pasterzy
afrodyta bogini piękności
ares bóg wojny
dionizos bóg winnej ratolośli
3 3 3
2010-02-19T19:16:10+01:00
Zeus-Władca bogów
Hermes-Był też opiekunem podróżnych, kupców, mówców i złodziei.
Afrodyta- Była boginią młodości, piękna i miłości
Dionizos-Był bogiem wina i odradzającej się natury