1. Jaka jest ostatnia cyfra liczby, która jest wynikiem działania:
a) 1 do potęgi 20+2 do potęgi 30+3 do potęgi 40+4 do potęgi 50=
b)5 do potęgi 32-4 do poęgi 12=

2.Ile trójek należy dodać, aby otrzymać liczbę:
a) 3 do potęgi 4 b) 3 do potęgi 5 c) 3 do potęgi 10 d) 3 do potęgi 81

3. Oblicz połowę liczby 2 do potęgi 100.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T19:05:25+01:00
Zad 2
a)27
b)81
c)19683
d)

zad 3
wynik 1
2 5 2
2010-02-19T19:10:02+01:00
3. 10000 Nie wiem czy dobrze
2 5 2