Odpowiedzi

2010-02-19T18:12:48+01:00
Często - częściej - najczęściej

przysłówek - jak?
stopień najwyższy


Chyba o to chodzi ;]
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T18:12:52+01:00
Jest to przyslowek w st. najwyzszym



2 3 2
2010-02-19T18:14:50+01:00
Hej
jest to przyslowek (jak gdzie kiedy?)
jak?-najczesciej, czesciej... itp
a formy gramatyczne to np
Rzeczownik · Czasownik · Przymiotnik ·
Liczebnik · Zaimek · Przysłówek
mam nadzieje ze pomoglam ;D
3 3 3