Odpowiedzi

2010-02-19T18:37:06+01:00
Okrąg:
Okręgiem o środku O i promieniu r nazywamy zbiór punktów, których odległość od środka okręgu wynosi r.
Wzór : 2 PI r
Koło:
Kołem o środku O i promieniu r nazywamy zbiór punktów płaszczyzny, których odległość od środka koła O jest równa lub mniejsza długości promienia tego koła.
Wzory:
Pole: PI r do kwadratu
Obwód: 2 PI r
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T18:41:22+01:00
Linki (w których znajdują się najważniejsze informacje o kole i okręgu):
http://matematyka.pisz.pl/strona/462.html
http://matematyka.pisz.pl/strona/476.html
http://matematyka.pisz.pl/strona/474.html

a w tym linku znajduje się wszystko:
http://matematyka.pisz.pl/strona/i17.html