Odpowiedzi

2010-02-19T18:20:21+01:00
Te liczby to :
11 ,12 ,13,14,15,16,17,18,19,20 10 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 3738 3940 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 xdd
9 2 9
2010-02-19T18:22:42+01:00
Przedział liczb - 00 do 99

99-00+1=100

odp.100
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T19:59:59+01:00
Na I miejscu 10 możliwych{0,1,2,3,4,5,6,7,8,9}
na II miejscu 10
zatem 10*10=100
7 3 7