Odpowiedzi

2010-02-19T18:20:54+01:00
Kłamczucha oznacza jak ktoś kłamie ciągle.
Bohaterka czyli kłamczucha tak właśnie robiła, cięgle kłamała.
3 2 3
2010-02-19T18:21:47+01:00
Główna bohaterka tej książki bardzo kłamała i wszystkich oszukiwała i dlatego ta książka nosi taka nazwę.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T18:22:00+01:00
Ponieważ tytuł mówi sam za siebie.
Kłamczucha okłamywała chyba Pawła przebrana jako sprzątaczka po to żeby go widywać ponieważ spotkała go nad morzem a potem on musiał wyjechać do Warszawy i stąd ten pomysl na sprzątaczke . Zamieszkała w Warszawie zaś studiowała ale na końcu się wszystko wydało .
Mam nadzieje że pomogłem.
5 2 5